mandag, juni 27, 2005


41

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Denne presentasjonen rørte med meg.

Jeg gråter.

Jeg tror aldri jeg har grått før for de husløse, narkomane, for barna som blir født inn i dette.
Jeg gjør det nå.

Jeg kjenner ikke deg.
Ut i fra de jeg har lest her inne så tror jeg vi befinner oss på ganske forskjellige steder i forhold til en del ting innenfor kristenlivet.

Men den dimensjonen du formidler her utfordrer meg noe enormt.
Jeg har så vanvittig respekt for dem som gir livet sitt for andre, som bruker tiden sin på å hjelpe. Dette er selvsagt noe alle kristne burde gjort. Desverre er det ikke slik. Desverre er ikke jeg slik.

Men du skapte noe i meg i kveld. Det skal du vite.

Blogging er ikke bare overfladisk.

Ønsker deg all Jesu velsignelse.

6/5/07 15:28  
Blogger Bottom Buzzer said...

Takk for det! Og Gud velsigne deg også! Men husk at vi alle kan være til hjelp for noen, selv om det ikke er narkomane og prostituerte. Vi har naboer, venner, kollegaer, medelever osv.

Jeg er ikke noe typisk bønnemenneske, men jeg ber ganske ofte en enkel bønn om at Gud må gi meg et mennesker jeg kan være til glede for i løpet av dagen. Og det åpner seg dører rett som det er.

8/5/07 14:56  

Legg inn en kommentar

<< Home

Powered by Blogger